Popularne „reklamówki” są tak powszechnymi produktami, że korzysta się z nich mechanicznie, używa, dopóki się nie zniszczą, a następnie wyrzuca (jeśli to typowe plastikowe torby, przy okazji zanieczyszczając środowisko). Okazuje się jednak, że powierzchnię tego typu torebki można poświęcić na reklamę, jak wskazuje sama nazwa opakowania.
Za nadruk odpowiada producent toreb reklamowych
Wszelkiego rodzaju nadruki pojawiają się na torbach reklamowych w procesie produkcji. Klienci mogą zapoznać się z dostępnymi wzorami i projektami, a następnie podczas zamówienia sprecyzować, o jaki nadruk im chodzi. Wybrany model torby może być wyprodukowany seryjnie w dowolnych potrzebnych ilościach. Producent toreb reklamowych umożliwia klientom dokonywanie modyfikacji w zakresie kolorystyki, rzadziej kształtu lub rozmiaru. Efektem współpracy ma być torba odpowiadająca oczekiwaniom, gwarantująca określony rezultat marketingowy.
Gdzie mogą być wykorzystane torby reklamowe z logo?
Jednym z najpopularniejszych zastosowań dla reklamówek jest oczywiście korzystanie z nich do transportu świeżo zakupionych towarów. Mogą być mniejsze i większe, przezroczyste bądź nieprzejrzyste. Istotnym elementem ich designu jest oczywiście logo, które musi znaleźć się w widocznym miejscu. Bywa wzbogacone o różne treści włącznie z adresem strony internetowej firmy odpowiadającej za produkcję wybranego towaru. Reszta projektu zależy od tego, jakiego rezultatu się oczekuje – można np. dopasować kolorystykę do specyfiki sklepu lub wybrać najmodniejsze połączenia barwne w danym sezonie. Torby reklamowe z logo nie są produktem zbyt trwałym, dlatego też istotne jest głównie „pierwsze wrażenie”.
Torby reklamowe z nadrukiem na każdą okazję
Elementy reklamowe można też przemycić przy okazji eventu, spotkania, odczytu bądź innego podobnego wydarzenia. Wystarczy, że uczestnicy otrzymają niewielkie upominki, które zostaną włożone w torby reklamowe z nadrukiem. Ekspozycja jest wtedy gwarantowana, gdyż praktycznie każdy, wyjmując upominek, spojrzy również na jego opakowanie. Kolejne zetknięcie z reklamą może mieć miejsce po powrocie do domu. Trzeba też umożliwić obejrzenie nadruku podczas samego wręczania prezentów – to również dobry moment, by zapoznać ewentualnych klientów z logo firmy czy też nazwą marki.
Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z http://mmflex.pl/