Popularność wyjazdów firmowych rośnie – najczęściej są one organizowane w hotelach z dala od miasta, blisko natury. Celem takich wyjazdów jest integracja pracowników, możliwość wprowadzenia do grup osób nowo zatrudnionych. Wyjazdy organizowane są najczęściej przez działy marketingu. Jak je przygotować?
Znajdź odpowiedni hotel
Kluczem do sukcesu wyjazdu integracyjnego jest znalezienie odpowiedniego hotelu. Na szczęście większość topowych firm ma w swojej ofercie specjalny program właśnie dla team-eventów. Najczęściej oferowana jest promocyjna cena dla grup powyżej 20 osób, oczywiście hotel wystawia również faktury VAT. W cenie pobytu znajduje się nocleg w komfortowych pokojach z łazienkami oraz śniadanie. Organizator może także wybierać pomiędzy licznymi atrakcjami dla grup zorganizowanych. Jakimi?
Kula zorba, paintball, ognisko, żeglowanie…
Oferta dla grup w dużej mierze zależy przede wszystkim od położenia hotelu. W przypadku Lawenda Park Hotelu położonego nad jeziorem Zegrzyńskim managerowie zaproponowali przede wszystkim relaks nad wodą, łącznie z żeglowaniem, możliwością wypożyczenia kajaków i wielu innych. O szczegółowej ofercie poczytamy na stronie jachranka.pl. Inne hotele mogą zaproponować nam również korzystanie ze stref SPA, saun, wspólne ogniska, korzystanie z parków linowych. W hotelach znajdziemy sale konferencyjne, w których możemy zorganizować spotkanie z pracownikami w celu omówienia najważniejszych, firmowych spraw.