Błąd bazy danych WordPressa: [Disk full (/tmp/#sql_7e0_0); waiting for someone to free some space...]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('ads_category') AND tr.object_id IN (2224, 2188, 2187, 1964, 1635, 1634, 1633, 1632, 1631, 1630) ORDER BY t.name ASC

Błąd bazy danych WordPressa: [Disk full (/tmp/#sql_7e0_0); waiting for someone to free some space...]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id WHERE tt.taxonomy IN ('ads_category') ORDER BY t.name ASC

Błąd bazy danych WordPressa: [Disk full (/tmp/#sql_7e0_0); waiting for someone to free some space...]
SHOW FULL COLUMNS FROM `wp_options`

Błąd bazy danych WordPressa: [Disk full (/tmp/#sql_7e0_0); waiting for someone to free some space...]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (3285) ORDER BY t.name ASC

Jakie błędy popełniamy najczęściej podczas zakupów internetowych? - KB-direct

Błąd bazy danych WordPressa: [Disk full (/tmp/#sql_7e0_0); waiting for someone to free some space...]
SHOW FULL COLUMNS FROM `wp_postmeta`

Bez kategorii

Jakie błędy popełniamy najczęściej podczas zakupów internetowych?

Kupowanie przez internet stało się niezwykle popularnym zjawiskiem – duże marki posiadają swoje witryny internetowe i sklepy, prowadząc sprzedaż jednocześnie online i w sklepach stacjonarnych. W polskim Internecie nie brakuje również sklepów oferujących produkty różnorodnych marek. Niestety, podczas zakupów w sieci popełniamy masę błędów. Jakich?

Nie czytamy regulaminów

Podstawowym problemem podczas zakupów w konkretnych sklepach internetowych jest nieczytanie ich regulaminu. To spory błąd, gdyż to właśnie w regulaminie znajdziemy informacje dotyczące samego sklepu, adresu stacjonarnego, ale też polityki prywatności, zwrotów czy reklamacji. – Co istotne: podczas zakupów witryna wyśle do nas zapytanie, czy akceptujemy regulamin: akceptacja jest niezbędna do finalizacji zakupów – mówi jeden z pracowników sklepu internetowego notodo.pl.

Nie sprawdzamy parametrów produktu

– Zwroty i reklamacje wynikają najczęściej z faktu, że nie dość uważnie czytaliśmy o parametrach danego produktu. W tym przypadku kupowanie przez Internet jest trudniejsze niż w sklepach stacjonarnych. Nie możemy dotknąć produktu, zmierzyć go – tłumaczy administrator witryny notodo.pl. Oczywiście możliwe jest zwrócenie towaru w ciągu 14-30 dni (określa to regulamin) w stanie nieużywanym. Warto jednak pamiętać, że zwroty czy wymiany zabierają kilkanaście dni.

Previous ArticleNext Article