Stanowisko dyrektora sprzedaży w jednym z największych centrów hotelowo-konferencyjnym, czyli Hotelu Ossa Congress & Spa w okolicy Rawy Mazowieckiej objął Michał Bienias. Ten doświadczony specjalista od marketingu i sprzedaży jest doskonale znany w branży hotelowej – od teraz zajmować będzie się zarządzaniem pionem sprzedaży, kreowaniem oraz realizacją strategii oraz koordynacją działań marketingowych.
Nowy dyrektor sprzedaży Hotelu Ossa swoje doświadczenie zawodowe zbierał przede wszystkim w pracy w doskonale znanych polskich oraz międzynarodowych sieciach hotelarskich, takich jak choćby Accor, CFI Hotels czy Vienna House. Pracował nie tylko w hotelach niezależnych, ale także w znanych markach takich jak Warsaw Plaza Hotel, Novotel Warszawa Centrym czy Centrum Szkoleniowe Falenty. W swoim CV ma także pracę na stanowisku dyrektora Centralnego Biura Sprzedaży w Warszawie oraz dyrektora ds. rozwoju sprzedaży Grupy Arche.
Michał Bienias może się także pochwalić wysokim wykształceniem branżowym. Zakończył on studia na kierunku zarządzania i marketingu w krakowskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości. Specjalistyczną wiedzę pozyskał ponadto w trakcie 18-miesięcznego programu rozwoju managerów hotelowych, które organizowane jest przez Accor Hungary Academy w Budapeszcie.
Bez wątpienia więc, Bienias będzie cennym wsparciem dla Hotelu Ossa. Ten doskonale znany wszystkim w branży obiekt, jest obecnie zarządzany przez spółkę „Spółka Centrum Kongresowe Ossa” dzierżawiącą hotel od syndyka. Mimo tych okoliczności, Ossa ma się świetnie – hotel nie tylko regularnie organizuje duże imprezy – eventy rozrywkowe, konferencje czy spotkania biznesowe, ale także stale się rozwija i inwestuje. W chwili obecnej jest to więc jedno z największych centrów hotelowo-konferencyjnych, który oferuje gościom ponad 500 pokoi, doskonałe zaplecze z 35 salami konferencyjnymi, centrum spa&wellness z licznymi gabinetami kosmetycznymi, oraz przestrzeń rekreacyjną z infrastrukturą sportową.