Bądź w kontakcie zawsze i wszędzie – to główna idea przyświecająca urządzeniom mobilnym takim jak smartfony oraz tablety. Dzięki stałemu połączeniu z internetem użytkownicy pozostaje na bieżąco ze wszystkimi informacjami, jakiego ich interesują. W przypadku poważnego biznesu w branży turystycznej oznacza to przede wszystkim nieprzerwany wgląd do programu hotelowego.
Program hotelowy w wersji mobilnej
Pierwsza rzecz, jaką trzeba uwzględnić w takich rozwiązaniach, to wygoda i prostota. Cały system musi być czytelny, dostęp do kluczowych danych łatwy i zrozumiały, zaś wykonywanie tak podstawowych czynności – jak nanoszenie nowych rezerwacji telefonicznych bądź e-mailowych na grafik hotelowy – intuicyjne, w jak najmniejszej liczbie kroków.
Prezentacja na ekranie
Mobilny program hotelowy co do zasady powinien zadziałać na każdym telefonie i tablecie. Zakup systemu komputerowego dla obiektu noclegowego w zależności od tego, na którym urządzeniu zadziała, bez rzetelnego porównania dostępnych funkcjonalności, kompletnie mija się z celem. Tak samo zresztą jak zakup nowego telefonu/tabletu pod oprogramowanie dla hoteli. Idealnym rozwiązaniem będzie NFHotel – działający w chmurze, dostępny dla każdej przeglądarki internetowej, zaprogramowany responsywnie. Tak, aby wyświetlał się poprawnie i czytelnie przy każdej rozdzielczości, dynamicznie zmieniając swój wygląd.