Płatne kampanie reklamowe w służbie contentu

Zachodzisz w głowę, czym jeszcze możesz wspomóc nasz content? Oczywiście płatnymi kampaniami. Świetnie sprawdzi się w tym celu Google AdWords, PPC, ale też reklamy kierowane dla użytkowników Facebooka czy portali branżowych.\r\n

Nie wszystko złoto, co się świeci, czyli o ograniczeniach płatnych kampanii

\r\nTak, dobrze przygotowane kampanie Google AdWords i Facebook Ads mogą zdziałać cuda – to racja. Na wstępie jednak drobna uwaga – warto być ostrożnym w zawierzaniu portalom społecznościowym – w przypadku trudnych tematycznie produktów może okazać się, że nasz wymarzony odbiorca nie korzysta z tego typu kanałów. Znajdziemy go zupełnie gdzie indziej!\r\n

Trzymaj rękę na pulsie

\r\nWarto bacznie obserwować zainteresowanie naszymi płatnymi działaniami i w miarę potrzeb: zmieniać je i uatrakcyjniać. Bez ciągłego trzymania ręki na pulsie nigdy nie uda ci się osiągnąć optymalnych rezultatów.\r\n

Content… dla każdego?

\r\nIstotną zaletą content marketingu jest fakt, że każdy – zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa – mogą pozwolić sobie na działania w jego zakresie. Wszystko zależy od zakresu działań. Istotnym problemem może okazać się niewielki budżet, jednak i ten problem da się rozwiązać. Kluczowym będzie posiadanie zgranego teamu (specjalista od marketingu, social media manager, copywriter, grafik), który wspólnymi siłami wypracuje widoczny efekt.\r\n\r\nJakie rezultaty ma przynieść efektowny content marketing? Efektem nie muszą być tylko zyski finansowe. Warto pamiętać o zwiększonym zaangażowany klientów, szerszej grupie osób mówiącej o marce czy produkcie.