Konferencje organizowane są w celu zapoznania potencjalnych kontrahentów z produktami danych marek, ale również po to, aby przedstawić innowacje, nowe rozwiązania, pozwolić na spotkania ludzi z tych samych branż. Organizowanie konferencji to jednak złożone zadanie i najczęściej jest powierzane osobom związanym z PR firmy. CO jest istotne? Od czego zacząć?\r\n\r\nZ pewnością najważniejsze jest miejsce. Przez wiele lat firmy organizowały konferencje w swoich siedzibach, jednak aby faktycznie taka impreza miała odpowiednią oprawę konieczne jest pomieszczenie jasne, dopasowane do konkretnych potrzeb (np. z nagłośnieniem). W ostatnim czasie ten trend się jednak zmienia – ciekawe oferty restauracji i hoteli z salami konferencyjnymi sprawiają, że firmy decydują się na organizację uroczystości poza murami firmy. \r\nSale konferencyjne udostępniane w hotelach zapewniają wysoki komfort, dopasowane są do konkretnej liczby gości. Dodatkowo ich właściciele dbają o to, aby sale były odpowiednio nagłośnione i wyposażone w nowoczesne urządzenia audiowizualne. \r\nNa salach znajdują się także miejsca siedzące – najczęściej są to krzesła z wysuwanymi blatami.\r\n
Zamówienie posiłków – jak to załatwić?
\r\nWażne jest także zastanowienie się, jaki rodzaj cateringu będzie najbardziej odpowiedni. W Polsce działa wiele firm oferujących catering na dowóz do konkretnego miejsca. Również w hotelach z salami konferencyjnymi dostaniemy ofertę dopasowaną do tego rodzaju spotkania. Najczęściej wybierane są tak zwane zimne płyty i szwedzkie stoły – wtedy na stolikach ustawione są zimne przekąski, wędliny, sery – wszystko to można samodzielnie nakładać sobie na talerzyk. Dodatkowo na sali powinny znajdować się także urządzenia z gorącą wodą lub po prostu duże termosy z kawą i herbatą. Całość można uzupełnić słonymi i słodkimi przekąskami.\r\nSprawdź: hotel na konferencję pod Warszawą.\r\n