Jak zorganizować udane spotkanie firmowe?

Organizacja spotkań firmowych czy targów jest niezwykle czasochłonnym zadaniem – wiedzą o tym organizatorzy i osoby odpowiedzialne za wynajem sali. Przed firmami stoi jednak duże ułatwienie – są nimi sale konferencyjne. Ich wynajem pozwoli na zaoszczędzeniu czasu na przygotowanie sali, załatwienie sprzętu elektronicznego. Warto skorzystać z tej szansy!\r\n\r\nPodczas planowania eventu firmowego w salach konferencyjnych należy pamiętać o kilku istotnych aspektach. Pierwszym z nich jest idealne dopasowanie samej sali do liczby gości. W grę wchodzi spełnienie warunków przepisów przeciwpożarowych! Wielkość sali to także możliwość zapewnienia wygody uczestniczącym w konferencji. Ważne jest, aby sala była wyposażona w odpowiedni sprzęt – rzutnik, krzesła, stoły, tablice są podstawą. Dla wielu firm istotne są jednak i inne produkty: zasłaniane automatycznie rolety czy wskaźnik.\r\n

Catering, obsługa

\r\nDbając o gości uczestniczących w wydarzeniu, firma powinna zapewnić im przynajmniej przekąski oraz napoje (gorące i zimne). Najprostszym rozwiązaniem jest zamówienie cateringu, jednak wysokiej klasy budynki z salami konferencyjnymi posiadają także własne kuchnie i kucharzy – najwygodniej będzie więc skorzystanie z ich usług. Zazwyczaj właściciele sal oferują też możliwość wynajęcia profesjonalnej obsługi, która pomoże w organizacji przyjęcia i będzie wskazywała gościom szatnie, toalety oraz podawała napoje. Pomoc hostess przyda się także podczas rozdawania folderów informacyjnych czy podarunków dla wychodzących gości.\r\n\r\nZnalezienie miejsca na konferencje w Warszawie nie jest problemem. Dodatkowo lokalizacja ta niebagatelnie wpływa na możliwość szybkiego dotarcia do wyznaczonego miejsca przez zagranicznych gości. Lądując na lotnisku Okęcie, nie muszą jechać setek kilometrów do siedziby firmy.