Ciekawe

Konferencje i szkolenia w Warszawie – gdzie je zorganizować?

Dla każdego bardzo istotna jest nie tylko rodzina (w sensie życia prywatnego), lecz także i życie zawodowe – rozwój, odbywanie szkoleń, zdobywanie kolejnych umiejętności i awansowanie. W większych firmach takie możliwości zawsze istnieją, jednak pojawia się również problem wspólnych spotkań, czy też właśnie owych szkoleń – sale firmowe są za małe, a przecież gdzieś trzeba się ulokować, umieścić ewentualnych gości, kolejnych zainteresowanych itp. Organizacja szkoleń, konferencji czy bankietów firmowych nie jest zadaniem łatwym, ale najważniejszy jest wybór właściwego miejsca -–wówczas wszystko idzie już gładko. W Warszawie jest wiele placówek godnych uwagi, jednak kilka powinno przyciągać szczególnie – w tym luksusowy Hotel Lord, ulokowany w pobliżu warszawskiego Okęcia. Co warto wiedzieć o samym hotelu i o jego ofercie dla firm?

Hotel Lord – przedstawienie obiektu

Hotel Lord to luksusowy obiekt, ulokowany w Warszawie, w pobliżu Okęcia. To dobra lokalizacja także z uwagi na organizację szkoleń czy konferencji – często przybywają na nie osoby z innych miast, czy też nawet krajów. Niekoniecznie chodzi tu o zagranicznych współpracowników (choć również i o nich), ale też na przykład o osoby z innych oddziałów, osoby będące w delegacji, które wracają na czas spotkania itp. Takie ulokowanie sprawia, że można szybko dostać się na miejsce z lotniska, a później – na przykład po zakończeniu targów czy bankietu – wystartować od razu do domu. Hotel świetnie się prezentuje z zewnątrz i wewnątrz – dodaje więc prestiżu każdemu wydarzeniu.

Hotel Lord – oferta dla firm

Hotel Lord to hotel konferencyjny w Warszawie, który umożliwia organizację różnego rodzaju spotkań – w mniejszym i większym gronie. Prezentuje się na tyle okazale, że sama organizacja w nim szkolenia czy konferencji dodaje prestiżu wydarzeniu. W dodatku na terenie placówki jest dostęp do bezpłatnego Wi-Fi, do wysokiej klasy sprzętu multimedialnego itp. A sal do wyboru jest aż 11 – każdy może więc dopasować wybór do potrzeb danego wydarzenia!

Previous ArticleNext Article